Gemeentehuis
Wij zijn u graag als volgt van dienst:
Afspraken Burgerzaken
Gemeente Lopik werkt uitsluitend op afspraak. Zo kunnen wij u nog beter van dienst zijn. U kunt zelf kiezen hoe laat u geholpen wilt worden en in de meeste gevallen hoeft u niet te wachten.
Ook voor het afhalen van uw reisdocument en/of rijbewijs dient u een afspraak te maken.
Voor de aangifte van geboorte of overlijden moet u op werkdagen tussen 09.00 en 12.30 uur telefonisch een afspraak maken via telefoonnummer 0348 - 55 99 55.
Klik voor beschikbare data en tijden op de button 'Afspraak maken'.
Telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 12.30 uur
Het gemeentehuis is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 uur tot 12.30 uur op het algemene telefoonnummer 0348 - 55 99 55.
Bereikbaarheid op werkdagen ná 12.30 uur
Na 12.30 uur zijn wij bereikbaar via het e-mailadres gemeente@lopik.nl. (En uiteraard kan 24/7 een e-mail naar de gemeente Lopik worden gestuurd).
Calamiteitendienst openbare ruimte
Voor spoedgevallen in de openbare ruimte kan na 12.30 uur telefonisch contact worden opgenomen met de calamiteitendienst via telefoonnummer 06 – 15 03 79 84*.
Riooldienst openbare grond
Voor storingen aan het riool op openbare grond kan na 12.30 uur worden gebeld met de riooldienst via telefoonnummer 06 – 53 67 32 75*.
*Let op: De calamiteiten-/storingstelefoonnummers zijn alléén bereikbaar in geval van een calamiteit. Deze telefoonnummers zijn niet bestemd voor algemene vragen over openingstijden, reisdocumenten, rijbewijzen, riolering, openbare ruimte, vergunningen enzovoort.